Kristen Stewart

Alla inlägg under november 2009

Av kristenstewart - 29 november 2009 20:15

Förlåt för dålig uppdatering idag! Jag har helt enkelt haft massa annat för mig.


Dagens Kristen-bild:

Kristen and Joan Jett on the LA premiere of New Moon

På LA-premiären av New Moon. :)
Joan Jett som Kristen spelar i kommande filmen The Runaways till höger.

Av kristenstewart - 28 november 2009 23:21

När Kris var hos Conan O'Brien berättade hon att hon var väldigt avundsjuk på Nikki (Reed) som hade rört hans hår! Så väldigt blygt frågade hon om hon också fick göra det. Vem kan säga nej till Kristen..?

Avsnittet hittar du här.


Hos Conan O'Brien 16 november -09

Källa: Kristen Stewart Images

Av kristenstewart - 28 november 2009 15:26

Teen.com har lagt upp en video på youtube av intervjun de gjort med henne. Här kommer den!


Av kristenstewart - 28 november 2009 15:15

Jag har gått på spanska i över tre år i skolan, men jag förstår ändå inte frågorna mer än att försöka utgå från Kristens svar... Hoppas ni är lite duktigare än mig!


Här är i alla fall en intervju med Kristen av Happing. Kristen verkar i alla fall förstå det mesta av det repostern säger (han pratar spanska med henne!). Jag visste inte att hon kunde spanksa. Eller tror ni att det är översatt för henne på något sätt?



Haha, det är lite roligt det där "I only date people who own Volvos".

Av kristenstewart - 27 november 2009 23:18

Kristen Stewart is "fearless" about fashion.

The 'Twilight Saga: New Moon' has had something of a style transformation in recent months since making it big as an A-list Hollywood star and her stylist Tara Swennen says she's willing to try anything.

She added: "She's comfortable in her own style and has a natural edge to her, but when she's in the mood she likes to go elegant."

Läs hela artikeln här.


Jag slänger in lite bilder på några av de senaste klänningarna Kristen har haft på galapremiärer mm. Klicka på bilderna för att göra dem större.


Teen Choice Awards 2009  New Moon Münich Fan Party

Teen Choice Awards 2009 // New Moon Münich Fan Party


New Moon Madrid Fan Party  New Moon London Fan Party

New Moon Madrid Fan Party // New Moon London Fan Party


MTV Music Awards 2009  MTV Movie Awards 2009

MTV Video Music Awards 2009 // MTV Movie Awards 2009


Adventureland Los Angeles Premiere

Adventureland Los Angeles premiären



Källa till alla bilder: Kristen Stewart Images

Av kristenstewart - 27 november 2009 22:42

Eftersom Kristen kommer att sjunga själv (inte mima till Joan Jett) i uppkommande filmen The Runaways så kan det vara kul att höra henne sjunga! Hon sjunger inte live, utan det är inspelat i studio. Men fortfarande Kristen! Hoppas de inte har gjort om hennes röst för mycket. Dator kan ju göra mycket... Jag tycker faktiskt hon sjunger bra. Vad tycker du?


Hoppas att det kommer ut ett soundtrack från The Runaways! Jag skulle absolut köpa det då, även fast jag inte vet hur det kommer att låta än.



Här är ett smakprov på kristens röst då hon sjunger i filmen Into the Wild. Jag rekomenderar även den filmen som är helt fantastisk!

Av kristenstewart - 27 november 2009 22:30

Twilight, New Moon, Kristen/Bella och Robert/Edward har gjort att försäljningen av blek foundation har ökat med 200 procent den senaste månaden enligt FeelUnique.com. Lite roligt tycker jag. Kristen är ju naturligt väldigt blek, men lika vacker för det! Läs mer här och här.

Jag själv är också väldigt blek så det är ju skönt att inte behöva känna sig så ensam längre, hihi.


Bilden är från när Kristen var hos Conan O'Brien den 16 november.

Källa bilden: Kristen Stewart Images

Av kristenstewart - 27 november 2009 14:31

Källa: Kristen Stewart Images


The Yellow Handerkerchief, en som Kristen medverkar i, har premiär i USA den 18 januari. När den släpps här i Sverige, DVD eller på bio, har jag inga uppgifter om.


Filmen handlar om tre främlingar på en resa genom Luisiana som kommer att föra dem samman och förändra deras liv.

Skapa flashcards