Kristen Stewart

Direktlänk till inlägg 16 januari 2010

Från bloggplatsen.se till blogg.se

Av kristenstewart - 16 januari 2010 00:15

Viktig information angående Kristen Stewart Bloggen:


Jag använder ju bloggplatsen.se att blogga på. Det är en toppen sida att börja blogga på eftersom det är väldigt enkelt att fixa designen! Jag som inte har bloggat speciellt mycket förut heller. Men samtidigt är den väldigt begränsad vad man kan göra utséendemässigt.


Därför håller jag just nu på att utveckla en blogg på blogg.se där möjligheterna vad man kan göra med layouten är oändliga. Men! Det kommer ta tid innan den är färdig. Så därför kommer jag att fortsätta blogga här så länge tills jag har fixat klart den andra.


Till en början kommer bloggen på blogg.se antagligen att se ut som den här gör nu ganska mycket. Så att vi kan känna oss som hemma, haha. :)


Kommer även att lägga över alla inlägg från den här sidan till den andra vilket kommer att ta tid. Dock kanske jag inte kommer att göra det på en gång, det kan komma att bli efter ett tag.


Självklart kommer jag att meddela långt innan jag börjar blogga på den andra sidan. Adressen kommer ju inte att vara den samma. Men jag kan säga redan nu att det blir betydligt lättare att komma ihåg än den jag har nu.


Hoppas att detta är okej med er!


Ett smakprov på vad som komma skall:

 
 
Ingen bild

Hanna

16 januari 2010 10:41

Det kommer att bli jätte bra!! :D

 
Ingen bild

ebba

19 april 2010 08:01

kristen är jätte bra p twilihgt serien och filmerna är jätte bra jag blir aldrig less på filmerna vad gör du

 
Ingen bild

ebba

19 april 2010 08:02

det kommer att vara jätte bra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kristenstewart - 1 februari 2010 00:00


Nu flyttar den här sidan över till Kristen S, där allt kommer att fortsätta som vanligt med uppdateringar dagligen, bara på ny adress samt med ny design.   Du hittar dit på kristens.blogg.se, hoppas att ni fortsätter att besöka bloggen där!  ...

Av kristenstewart - 31 januari 2010 23:27


Bättre sent än aldrig att lägga ut dagens.   Bildkälla ...

Av kristenstewart - 31 januari 2010 11:00

Imorgon börjar jag blogga på Kristens.blogg.se istället. Vill du veta varför kan du läsa det här eller här. Jag hoppas att ni som besöker bloggen här fortsätter att göra det på nya adressen! Lika mycket (om inte mer) uppdatering, lite mer struktur, n...

Av kristenstewart - 30 januari 2010 21:50

I februari kommer Kristen att vara på framsidan av Vanity Fair med bland andra Amanda Seyfried och Carey Mulligan. Ser ut som om det kommer att bli jättesnyggt! Det som är roligt med Vanity Fair är att de blandar olika skådisar / artister / kändisar ...

Ovido - Quiz & Flashcards