Kristen Stewart

Direktlänk till inlägg 24 november 2009

Tidningar på Press-stop som Kstew är med i

Av kristenstewart - 24 november 2009 17:33

Eftersom jag själv har beställt tidningar från Press-stop flera gånger förut med stora posters bland annat tänkte jag titta runt lite där nu för att se om det fanns något nytt. På Press-stop finns det många tidningar från andra länder som inte går att köpa på så många ställen här i Sverige.


Eftersom Kristen just nu är aktuell i New Moon är hon ju självklart med i de flesta tidningar som skriver om det!


Jag hittade de jag lagt ut bild på nedanför, det finns säker flera. För att komma till Press-stop klicka här.

Om du inte vill beställa kan du titta in i en Press-stop butik som jag vet i alla fall finns här i Stockholm. De brukar ha hur mycket tidningar som helst och om du har tur kan ett ex av någon av de här tidningarna kanske finnas.


OBSERVERA ATT TIDNINGARNA INTE ÄR PÅ SVENSKA!

 

Klicka på tidningarna för att se större framsida


Tider Beat:

(Tiger Beat hittade jag i en P-S butik. Det var en poster på Kristen och på

baksidan av den på Kris var det den officiella New Moon postern.)


Seventeen:


Picture Star:


Top of The Pops:

(På den här utgick jag från texten "12 pages of New
Moon Mania"
, Kris borde vara med en del på de sidorna.)

 

Jag beställde bara Picture Star eftersom varje tidning kostar mellan 50-70 kr och det blir ganska dyrt i längden.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kristenstewart - 1 februari 2010 00:00


Nu flyttar den här sidan över till Kristen S, där allt kommer att fortsätta som vanligt med uppdateringar dagligen, bara på ny adress samt med ny design.   Du hittar dit på kristens.blogg.se, hoppas att ni fortsätter att besöka bloggen där!  ...

Av kristenstewart - 31 januari 2010 23:27


Bättre sent än aldrig att lägga ut dagens.   Bildkälla ...

Av kristenstewart - 31 januari 2010 11:00

Imorgon börjar jag blogga på Kristens.blogg.se istället. Vill du veta varför kan du läsa det här eller här. Jag hoppas att ni som besöker bloggen här fortsätter att göra det på nya adressen! Lika mycket (om inte mer) uppdatering, lite mer struktur, n...

Av kristenstewart - 30 januari 2010 21:50

I februari kommer Kristen att vara på framsidan av Vanity Fair med bland andra Amanda Seyfried och Carey Mulligan. Ser ut som om det kommer att bli jättesnyggt! Det som är roligt med Vanity Fair är att de blandar olika skådisar / artister / kändisar ...

Ovido - Quiz & Flashcards