Kristen Stewart

Direktlänk till inlägg 5 december 2009

Robsten eller inte..?

Av kristenstewart - 5 december 2009 17:28

Helt ärligt vet jag inte hur det ligger till med Kristen och Robert Pattinson. Jag vet inte heller helt säkert om Kristen och Michael Angarano (Kristens pojkvän sedan 2006) har gjort slut. De har inte synts tillsammans på flera månader etc. Men samtidigt är det väldigt hektiskt för Kristen just nu. Kanske att de har gjort slut för att de inte hade tid att träffas? Kanske för att Kristen har något ihop med Rob?


Men jag är nästan säker på att de inte är tillsammans längre. Utifrån intervjuer med Kristen går det nästan att avgöra. Hon skulle ju kunna förklara att hon redan har pojkvän när folk frågar om henne och Robert. Men istället tiger hon.




Samtidigt är det så svårt att veta eftersom det går så mycket rykten. Kris och Rob har inte bekräftat någonting. Dock brukade de gång på gång förlara för alla nyfikna att de inte var tillsammans, bara väldigt bra vänner. Numera har de slutat att svara på frågor om det ämnet helt. Hur ska det tolkas?


Så, kort och gott, jag vet faktiskt inte hur det ligger till. Vem gör det förutom Robsten själva? Vi får helt enkelt vänta och se om de bestämmer sig för att gå ut med sitt förhållande (om de har ett?) eller om det visar sig att de bara är vänner.


Kristen Stewart och Michael Angarano på MTV Video Awards 2008

Kristen och Michael på MTV Video Awards 2008.


Flygplats i Paris 10 november 2009

Robert och Kristen håller hand på en flygplats i Paris?
På riktigt eller Photoshop?


Vad tror du? Are they or aren't they?

 
 
Ingen bild

amanda

6 december 2009 13:29

Jag vet inte riktigt vad jag tror. Det går så många rykten så man vet inte om det är sant eller inte.
Men det jag tycker är lite konstigt är att om de inte är tillsammans borde de säga nej det är vi inte istället för att bara undvika att svara på frågan.

 
Ingen bild

soffan

6 december 2009 19:48

jag tror de vill ej avslöja för de är unga och vill ba ha trevligt ihop.. säkert dejtar de men typ inte nåt seriöst.. så om det blir officiell då är de tvungna att ta deras förhållandet seriöst.. vi får evta tids nog.. typ om ca 30 år :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kristenstewart - 1 februari 2010 00:00


Nu flyttar den här sidan över till Kristen S, där allt kommer att fortsätta som vanligt med uppdateringar dagligen, bara på ny adress samt med ny design.   Du hittar dit på kristens.blogg.se, hoppas att ni fortsätter att besöka bloggen där!  ...

Av kristenstewart - 31 januari 2010 23:27


Bättre sent än aldrig att lägga ut dagens.   Bildkälla ...

Av kristenstewart - 31 januari 2010 11:00

Imorgon börjar jag blogga på Kristens.blogg.se istället. Vill du veta varför kan du läsa det här eller här. Jag hoppas att ni som besöker bloggen här fortsätter att göra det på nya adressen! Lika mycket (om inte mer) uppdatering, lite mer struktur, n...

Av kristenstewart - 30 januari 2010 21:50

I februari kommer Kristen att vara på framsidan av Vanity Fair med bland andra Amanda Seyfried och Carey Mulligan. Ser ut som om det kommer att bli jättesnyggt! Det som är roligt med Vanity Fair är att de blandar olika skådisar / artister / kändisar ...

Ovido - Quiz & Flashcards