Kristen Stewart

Direktlänk till inlägg 7 december 2009

Dagens Kristen-bild

Av kristenstewart - 7 december 2009 07:15

Vad tycker du om Kristens rollprestation i New Moon? Hur många gånger har du sett filmen? Vilken scen gör hon "starkast"?


Dagens Kristen-bild blir som rollen Bella Swan i Twilight serien.

Kristen Stewart som Bella Swan i New Moon



Sedan har jag ett litet önskemål, sprid gärna vidare den här bloggen! (:

 
 
Johanna

Johanna

7 december 2009 14:22

Jag älskar Kristen i både Twilight och New Moon. Hon är en av mina favoritskådespelare.
Min favorit scen i New Moon är då Bella sitter och tittar ut genom fönstret och månaderna går förbi. Även när hon sitter själv i matsalen. Man känner verkligen smärtan och aa, Kristen gör det briljant :)!

http://johannaschwerin.blogg.se

 
Ingen bild

amanda

7 december 2009 16:15

Jag tycker att Kristen spelar Bella riktigt bra. :DHon gör det så trovärdigt och man verkligen känner det.
Jag tycker att hon gör alla scener riktigt bra men den hon gör starkast tycker jag är när Edward lämnat henne och hon är hemma ensam. Hon gör det sååå bra och jag kände själv smärtan

 
issa

issa

8 december 2009 21:04

jag älskar kristen som skådespelerska, hon är verkligen en av mina favoriter..

jag tycker hon gör alla scnere otroligt bra, den när hon sitter vid föntsret och månaderna går, när hon sitter ensam i matsalen. man ser verkligen att hon är deprimerad och man känner smärtan som hon känner. hon gör det så trovärdigt och spelar så otroligt bra, även i skogen när edward lämnar henne gör hon bra för man ser hur hon sakta sjunker ner i depression när hennes äkta kärlek lämnar henne! kan inte ens beskriva henne för hon är fantastisk..

älskar din blogg med för den delen :)

http://isabellemildeus.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kristenstewart - 1 februari 2010 00:00


Nu flyttar den här sidan över till Kristen S, där allt kommer att fortsätta som vanligt med uppdateringar dagligen, bara på ny adress samt med ny design.   Du hittar dit på kristens.blogg.se, hoppas att ni fortsätter att besöka bloggen där!  ...

Av kristenstewart - 31 januari 2010 23:27


Bättre sent än aldrig att lägga ut dagens.   Bildkälla ...

Av kristenstewart - 31 januari 2010 11:00

Imorgon börjar jag blogga på Kristens.blogg.se istället. Vill du veta varför kan du läsa det här eller här. Jag hoppas att ni som besöker bloggen här fortsätter att göra det på nya adressen! Lika mycket (om inte mer) uppdatering, lite mer struktur, n...

Av kristenstewart - 30 januari 2010 21:50

I februari kommer Kristen att vara på framsidan av Vanity Fair med bland andra Amanda Seyfried och Carey Mulligan. Ser ut som om det kommer att bli jättesnyggt! Det som är roligt med Vanity Fair är att de blandar olika skådisar / artister / kändisar ...

Ovido - Quiz & Flashcards