Kristen Stewart

Direktlänk till inlägg 10 december 2009

Varför jag skapade den här bloggen

Av kristenstewart - 10 december 2009 20:58

Det finns ju hur många Twilight-bloggar som helst, flera stycken om endast Robert Pattinson och några om Taylor Lautner. Men ingen (aktiv) svensk blogg som är specificerar sig på Kristen Stewart, vad jag vet. Det är något jag har saknat. Hon är verkligen fantastisk enligt mig. Jag ser upp till henne något enormt. Många tycker att det är fel, men jag bryr mig inte om dem. Hon verkar vara så äkta rakt igenom. Kristen är min förebild, och så är det bara. Jag ska inte gå in på varför jag ser upp till henne så mycket nu.


Så för att kunna ha koll på Kstew så ville jag ju självklart ha någonstans att gå in och se vad som är nytt om henne! Men jag hittade ingen sida som var svensk. Så jag tänkte; varför inte? Skapade den här bloggen och hittills har jag inte ångrat att jag gjorde det. Det är kul hur som helst att uppdatera och leta runt om info. Feedbacken är en fantastisk bonus. Jag är glad att det finns de som uppskattar vad jag gör. Jag lägger ju faktiskt ner ganska mycket tid på det här!


Idag har besöksantalet gått upp över 100. Det är så roligt att bloggen växer! Imorgon kanske det inte är lika många som tittar in, men för det blir jag inte ledsen. De som kommer hit ska ändå få nyheterna som de förtjänar. Jag tycker att det är kul med bloggen och jag skulle fortsätta även om det så bara var 10 besökare om dagen. Jag hoppas ni uppskattar mitt arbete lika mycket som jag uppskattar att ni gillar det. (Hmm... knasig mening.) Men i alla fall: Tack så jättemycket!

 
 
Johanna

Johanna

10 december 2009 22:32

TACK själv för en grymt bra blogg om bästaste Kristen :D!

http://johannaschwerin.blogg.se

 
issa

issa

11 december 2009 20:49

tack för en helt underbart bra blogg, du är verkligen jätteduktig och glad över att du valde att skapa denna bloggen om kristen, hon är min absoluta förebild och älskar att hon är sig själv och inte bryr sig om vad andra tycker, :)

http://isabellemildeus.blogg.sr

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kristenstewart - 1 februari 2010 00:00


Nu flyttar den här sidan över till Kristen S, där allt kommer att fortsätta som vanligt med uppdateringar dagligen, bara på ny adress samt med ny design.   Du hittar dit på kristens.blogg.se, hoppas att ni fortsätter att besöka bloggen där!  ...

Av kristenstewart - 31 januari 2010 23:27


Bättre sent än aldrig att lägga ut dagens.   Bildkälla ...

Av kristenstewart - 31 januari 2010 11:00

Imorgon börjar jag blogga på Kristens.blogg.se istället. Vill du veta varför kan du läsa det här eller här. Jag hoppas att ni som besöker bloggen här fortsätter att göra det på nya adressen! Lika mycket (om inte mer) uppdatering, lite mer struktur, n...

Av kristenstewart - 30 januari 2010 21:50

I februari kommer Kristen att vara på framsidan av Vanity Fair med bland andra Amanda Seyfried och Carey Mulligan. Ser ut som om det kommer att bli jättesnyggt! Det som är roligt med Vanity Fair är att de blandar olika skådisar / artister / kändisar ...

Ovido - Quiz & Flashcards