Kristen Stewart

Direktlänk till inlägg 13 december 2009

Gästblogga?

Av kristenstewart - 13 december 2009 22:46

Idag har jag ju ändå uppdaterat ganska mycket, men igår blev det ju inte så mycket eftersom jag inte var hemma. En dag är inte så farligt om det blir lite såsådär med. Men tex om jag åker bort i en vecka eller liknande kan det vara svårt att kunna uppdatera bloggen! Och jag vill verkligen att den ska hållas igång.

Så är det någon som kan vara intresserad av att gästblogga när jag inte kan? Jag tänker inte lämna ut lösenord till vem som helst, såklart. Jag måste kunna lite på den som gästbloggar så att den inte byter lösenord eller helt enkelt tar bort kristenstewart.bloggplatsen.se helt och hållet! Men därför ger jag dig en möjlighet att lära känna mig lite.


Men alla som är intresserade får väldigt gärna kontakta mig! Här är lite olika sätt där du har möjlighet att kontakta mig på:


E-mail: kristenstewartbloggen@live.se (Skicka mail, lägg inte till på MSN)

Facebook: Josefine Sandqvist (Skicka ett mail)

Bilddagboken: exklusivt

Privat MSN: Kontakta mig på någon av de övre nämna så kan jag nog lämna ut den

Eller skriv helt enkelt här i kommentarerna eller i gästboken.


Jag lovar, jag bits inte. Blir bara glad om någon skriver till mig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kristenstewart - 1 februari 2010 00:00


Nu flyttar den här sidan över till Kristen S, där allt kommer att fortsätta som vanligt med uppdateringar dagligen, bara på ny adress samt med ny design.   Du hittar dit på kristens.blogg.se, hoppas att ni fortsätter att besöka bloggen där!  ...

Av kristenstewart - 31 januari 2010 23:27


Bättre sent än aldrig att lägga ut dagens.   Bildkälla ...

Av kristenstewart - 31 januari 2010 11:00

Imorgon börjar jag blogga på Kristens.blogg.se istället. Vill du veta varför kan du läsa det här eller här. Jag hoppas att ni som besöker bloggen här fortsätter att göra det på nya adressen! Lika mycket (om inte mer) uppdatering, lite mer struktur, n...

Av kristenstewart - 30 januari 2010 21:50

I februari kommer Kristen att vara på framsidan av Vanity Fair med bland andra Amanda Seyfried och Carey Mulligan. Ser ut som om det kommer att bli jättesnyggt! Det som är roligt med Vanity Fair är att de blandar olika skådisar / artister / kändisar ...

Ovido - Quiz & Flashcards