Kristen Stewart

Direktlänk till inlägg 14 december 2009

Release datum för The Runaways!!!

Av kristenstewart - 14 december 2009 23:29

Åh, roliga nyheter! Enligt uppgifter ska The Runaways komma ut på bio (i alla fall i USA) den 19 mars! Äntligen ett datum. Jag hoppas verkligen att det här stämmer och att det kanske även gäller för Sverige. Jag vet inte ens om TR kommer att visas på bio i Sverige, men det hoppas jag!


Bob Berney and Bill Pohlad's Apparition has picked up U.S distribution rights to Floria Sigismondi's "The Runaways."
The acquisition has taken place more than a month ahead of the film's planned world premiere at the Sundance Film Festival in late January. Apparition plans to release the film March 19.

Läs hela artikeln här.


Den första "stillen" från The Runaways har nu även kommit ut i full storlek:

The Runaways (first still, full size)

Bildkälla


Den 19 mars, på min namnsdag och dagen före min födelsedag, wiho!

 
 
Ingen bild

Alexandra

15 december 2009 15:30

Hej!

Jättebra blogg som jag följer varje dag! Jag undrar om du inte kan skriva lite kortfattad, det som är mest intressantast under varje inlägg när du lägger in videos. Jag som är döv hör och förstår då inte. Så vore otroligt roligt om du kunde lägga upp några meningar under varje videoblogg, vad som är det centrala :)

Tack!! :)

 
Josefine

Josefine

15 december 2009 16:39

Alexandra, självklart kan jag göra det! :) Jag börjar med det från och med nu. Tack för att du gillar bloggen!

http://kristenstewart.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kristenstewart - 1 februari 2010 00:00


Nu flyttar den här sidan över till Kristen S, där allt kommer att fortsätta som vanligt med uppdateringar dagligen, bara på ny adress samt med ny design.   Du hittar dit på kristens.blogg.se, hoppas att ni fortsätter att besöka bloggen där!  ...

Av kristenstewart - 31 januari 2010 23:27


Bättre sent än aldrig att lägga ut dagens.   Bildkälla ...

Av kristenstewart - 31 januari 2010 11:00

Imorgon börjar jag blogga på Kristens.blogg.se istället. Vill du veta varför kan du läsa det här eller här. Jag hoppas att ni som besöker bloggen här fortsätter att göra det på nya adressen! Lika mycket (om inte mer) uppdatering, lite mer struktur, n...

Av kristenstewart - 30 januari 2010 21:50

I februari kommer Kristen att vara på framsidan av Vanity Fair med bland andra Amanda Seyfried och Carey Mulligan. Ser ut som om det kommer att bli jättesnyggt! Det som är roligt med Vanity Fair är att de blandar olika skådisar / artister / kändisar ...

Ovido - Quiz & Flashcards