Kristen Stewart

Direktlänk till inlägg 17 december 2009

Vad tycker du?

Av kristenstewart - 17 december 2009 14:09

Vad tycker ni om den första trailern till The Runaways som kom ut i morse? Ska du se filmen? Hur verkar den? Vad tycker du om Kristens prestationer av vad man fått se? Hur tycker du att Kristen sjunger? Tror du att filmen blir som väntat?


Här kommer några screencaptures från trailern:

The Runaways teaster trailer 1 screencapture


The Runaways teaster trailer 1 screencapture


The Runaways teaster trailer 1 screencapture


Jag bara längtar tills filmen kommer ut! Om den inte kommer ut här i Sverige så ska jag se till att köpa från en utlänsk hemsida. Jag måste se den här filmen! Den verkar sjukt bra och lever hittills upp och till och med över mina förväntningar. Kristen ser riktigt annorlunda ut här mot i Twilight. Och jag gillar det! Älskar när hon slänger iväg en stol, det ser då bad ass ut, haha. Och Kristen sjunger ju jättebra! (Jag antar att det är hon som sjunger i klippet..?) Jag tror att den här filmen absolut inte blir som jag väntat mig. Vilket gör den till en överraskning och I love it! Vad anser du? :)


Bildkälla och fler bilder här.

 
 
issa

issa

17 december 2009 16:08

jag tror att filmen kommer vara jättebra, känner på mig det :) Jag ska helt klart se filmen på ett eller annat sätt, kristen är helt fantastisk och likaså dakota, och gillar verkligen stilen hon har i filmen, helt olik twilight och tycker det är bra. som du säger så sjunger hon otroligt bra, tror att filmen kommer vara lite anorlunda men det blir ju bara mera spännande, ;p kan knappt vänta tills den kommer ut, älskar verkligen trailern. :D

http://isabellemildeus.blogg.se

 
Ingen bild

Linda F

17 december 2009 17:44

Jag tror att det är Dakota som sjunger, låter som det=) Eller så sjunger de bägge två, men spelar inte Dakota, Cherie Currie som är "lead singer"

xoxo

 
Therese

Therese

18 december 2009 09:50

Jag hoppas och tror att filmen är bra, jag vill så gärna se den, eller jag måste se den, Kristen är en så jävla bra skådespelare, så jag har sett alla hennes filmer, och den här verkar riktigt bra, jag tycker också att hon sjunger riktigt bra..
Jag måste verkligen få se den här filmen på något sätt, men helst på bio!
Kramar Therese :)

http://theresejohanssooon.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kristenstewart - 1 februari 2010 00:00


Nu flyttar den här sidan över till Kristen S, där allt kommer att fortsätta som vanligt med uppdateringar dagligen, bara på ny adress samt med ny design.   Du hittar dit på kristens.blogg.se, hoppas att ni fortsätter att besöka bloggen där!  ...

Av kristenstewart - 31 januari 2010 23:27


Bättre sent än aldrig att lägga ut dagens.   Bildkälla ...

Av kristenstewart - 31 januari 2010 11:00

Imorgon börjar jag blogga på Kristens.blogg.se istället. Vill du veta varför kan du läsa det här eller här. Jag hoppas att ni som besöker bloggen här fortsätter att göra det på nya adressen! Lika mycket (om inte mer) uppdatering, lite mer struktur, n...

Av kristenstewart - 30 januari 2010 21:50

I februari kommer Kristen att vara på framsidan av Vanity Fair med bland andra Amanda Seyfried och Carey Mulligan. Ser ut som om det kommer att bli jättesnyggt! Det som är roligt med Vanity Fair är att de blandar olika skådisar / artister / kändisar ...

Ovido - Quiz & Flashcards