Kristen Stewart

Direktlänk till inlägg 24 december 2009

GOD JUL!

Av kristenstewart - 24 december 2009 11:20

God Jul allihopa! Jag hoppas att ni får en toppen julafton med massa god mat, fina julklappar (som har med Kristen att göra, haha) och en härlig dag med de ni firar med!






Förresten, igår var det precis en månad sen jag skapade den här bloggen. Fast jag skapade den ca 20 minuter i 12 så det finns inga inlägg på den 23 november. ;) Jag är glad att ni funnits med mig den här månaden! Det har varit jätteroligt och jag ska självklart fortsätta att uppdatera massor.

 
 
Ingen bild

adina *igen*...

24 december 2009 12:31

tack för en jättebra blogg! ska verkligen fortsätta läsa den! :)

 
Ingen bild

moa

24 december 2009 12:57

GOD JUL! och tack för att du har en så bra blogg. ÄLSKAR BLOGGEN, ÄLSKAR KRISTEN! :)
läser varje dag och kmr forsätta med det. :)

 
Ingen bild

Ika

24 december 2009 13:42

GOD JUL SJÄLV och tack för att du vill dela din kunskap om Kristen med oss :D
TACK!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kristenstewart - 1 februari 2010 00:00


Nu flyttar den här sidan över till Kristen S, där allt kommer att fortsätta som vanligt med uppdateringar dagligen, bara på ny adress samt med ny design.   Du hittar dit på kristens.blogg.se, hoppas att ni fortsätter att besöka bloggen där!  ...

Av kristenstewart - 31 januari 2010 23:27


Bättre sent än aldrig att lägga ut dagens.   Bildkälla ...

Av kristenstewart - 31 januari 2010 11:00

Imorgon börjar jag blogga på Kristens.blogg.se istället. Vill du veta varför kan du läsa det här eller här. Jag hoppas att ni som besöker bloggen här fortsätter att göra det på nya adressen! Lika mycket (om inte mer) uppdatering, lite mer struktur, n...

Av kristenstewart - 30 januari 2010 21:50

I februari kommer Kristen att vara på framsidan av Vanity Fair med bland andra Amanda Seyfried och Carey Mulligan. Ser ut som om det kommer att bli jättesnyggt! Det som är roligt med Vanity Fair är att de blandar olika skådisar / artister / kändisar ...

Ovido - Quiz & Flashcards