Kristen Stewart

Direktlänk till inlägg 3 januari 2010

Vem är "Jossan"?

Av kristenstewart - 3 januari 2010 01:00

Tänkte skriva lite kort om mig som ligger bakom kristenstewart.bloggplatsen.se.

Jag gör helt enkelt så att jag gör som en lista. Lite onödiga fakta bara. Detta är inget som egentligen har med Kristen Stewart att göra.


Namn: Josefine (med föredrar Jossan)

Ålder: 15, född 20 mars 1994

Bor: Förort till Stockholm

Skola: Går i 9:an nu och ska börja medielinjen på gymnasiet efter sommaren

Familj: Mamma, pappa, storebror, lillasyster, 4 katter och 2 marsvin

Utséende: 1,65 m lång, bruna ögon, svart hår (naturligt: brunt)

Intressen: Dans, kolla på film vara med kompisar och såna grejer :)

Första Kristen-film jag såg: Jumper

Blev Kris-fan: När jag hade sett Twilight för första gången

Favoritfilmer: New Moon och Into the Wild

Musik: Paramore, All Time Low, Simple Plan, Ashley Tisdale, Avril Lavigne m.fl

Övrigt: Jag är även beroende av The Twilight Saga.


Om det är något ni undrar kontakta mig på kristenstewartbloggen@live.se, skriv en kommentar eller ett gästboksinlägg.

(Det här inlägget betyder inte att bloggen ska bli mer personlig, jag gillar det som det är nu. Men tänkte bara berätta lite om mig.)


PS. Om ni vill se bilden i större storlek är det bara att klicka på den. ;)

 
 
Josefine

Josefine

4 januari 2010 16:06

Okej, vi är läskigt lika ;o
Jag heter också josefine, vi har samma intressen, bruna ögon och naturligt brunt hår, blev Kriz fan efter Twilight, New Moon favoritfilm, älskar Paramore & Simple Plan! & är definitivt beroende av TTS (:

http://worldoftwilight.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kristenstewart - 1 februari 2010 00:00


Nu flyttar den här sidan över till Kristen S, där allt kommer att fortsätta som vanligt med uppdateringar dagligen, bara på ny adress samt med ny design.   Du hittar dit på kristens.blogg.se, hoppas att ni fortsätter att besöka bloggen där!  ...

Av kristenstewart - 31 januari 2010 23:27


Bättre sent än aldrig att lägga ut dagens.   Bildkälla ...

Av kristenstewart - 31 januari 2010 11:00

Imorgon börjar jag blogga på Kristens.blogg.se istället. Vill du veta varför kan du läsa det här eller här. Jag hoppas att ni som besöker bloggen här fortsätter att göra det på nya adressen! Lika mycket (om inte mer) uppdatering, lite mer struktur, n...

Av kristenstewart - 30 januari 2010 21:50

I februari kommer Kristen att vara på framsidan av Vanity Fair med bland andra Amanda Seyfried och Carey Mulligan. Ser ut som om det kommer att bli jättesnyggt! Det som är roligt med Vanity Fair är att de blandar olika skådisar / artister / kändisar ...

Ovido - Quiz & Flashcards