Kristen Stewart

Direktlänk till inlägg 7 januari 2010

People Choice Awards inatt

Av kristenstewart - 7 januari 2010 00:05


Jag vill bara påminna om att People Choice Awards 2010 börjar om ca 3 timmar och visas här i Sverige på kanalen Star! (klockan 03:00). Repris är klockan 21:00 den 7 januari på samma kanal. Har skrivit om detta förut och du kan läsa det här.


Kristen kommer antagligen inte att befinna sig på plats (inget uttalande om detta har i alla fall skett, vilket det brukar göras), men om hon vinner kanske det kommer en video med henne. Ni vet så som det brukar vara på Award shows. Så hoppas att Kristen vinner för Favorite Movie Actress. Men ännu hellre att hon är där, såklart!


Bildkälla


För er som inte har kanalen Star! så skriver jag självklart hur det gick så fort det är slut. Jag ska nämligen sitta uppe och kolla (jag har sån tur att jag har den kanalen). Har ingen skola imorgon så det är lugnt för mig. Ska ni titta?

Om någon lyckas hitta en länk till en sida där man kan se programmet online finns det säkert de som skulle uppskatta detta. Skriv gärna i en kommentar i så fall.


Kristen har nomineringar i:

  • Favorite Movie Actress: Kristen Stewart
  • Favorite On-Screen Team: The Twilight Saga
  • Favorite Movie: Twilight
  • Favorite Franchise: Twilight

Se röda mattan och backstage innan det börjar här.


UPPDATERING: Se galan live här.

 
 
Keeva

Keeva

7 januari 2010 01:03

Man kan kolla på röda mattan live här: http://www.peopleschoice.com/pca/awards/live-video/ (:

http://kiiviie.blogg.se

 
Rebba

Rebba

7 januari 2010 01:19

japp jag ska titta på och hoppas väldigt mycket på att någon av dom ska vinna i dess kategori, helst ALLA! ;D

http://rebbasmart.blogg.se

 
Ingen bild

jp

7 januari 2010 03:11

vilka ha vunnit hitills?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kristenstewart - 1 februari 2010 00:00


Nu flyttar den här sidan över till Kristen S, där allt kommer att fortsätta som vanligt med uppdateringar dagligen, bara på ny adress samt med ny design.   Du hittar dit på kristens.blogg.se, hoppas att ni fortsätter att besöka bloggen där!  ...

Av kristenstewart - 31 januari 2010 23:27


Bättre sent än aldrig att lägga ut dagens.   Bildkälla ...

Av kristenstewart - 31 januari 2010 11:00

Imorgon börjar jag blogga på Kristens.blogg.se istället. Vill du veta varför kan du läsa det här eller här. Jag hoppas att ni som besöker bloggen här fortsätter att göra det på nya adressen! Lika mycket (om inte mer) uppdatering, lite mer struktur, n...

Av kristenstewart - 30 januari 2010 21:50

I februari kommer Kristen att vara på framsidan av Vanity Fair med bland andra Amanda Seyfried och Carey Mulligan. Ser ut som om det kommer att bli jättesnyggt! Det som är roligt med Vanity Fair är att de blandar olika skådisar / artister / kändisar ...

Ovido - Quiz & Flashcards