Kristen Stewart

Direktlänk till inlägg 13 januari 2010

Video från LA premiären

Av kristenstewart - 13 januari 2010 15:54

 
 
Ingen bild

amanda

13 januari 2010 17:18

jag vet inte om du har hört med breaking down KOMMER bli film:D de kommer börja filma i höst:D. de säger att robert, kristen och taylor har skrivit på om att vara med:D

 
Jossan

Jossan

13 januari 2010 17:40

Det har aldrig varit några tveksamheter för att BD ska bli film. ;) Och Kristen, Robert och Taylor har för länge sedan skrivit på för 4 filmer. Men det har fortfarande inte kommit något officiellt meddelande från Summit, och det är vad jag väntar på. :)

http://kristenstewart.bloggplatsen.se

 
JC

JC

13 januari 2010 19:54

Jo de har sagt att BD ska bli film. Och alla tre har skrivit på, även Melissa rosenberg som skriver manuset till filmerna. Dock vet de inte vem som regiserar! ;)

http://Www.WorldOfTwilight.blogg.se

 
Ingen bild

amanda

13 januari 2010 20:24

till Jossan. Jag kanske skrev det lite dåligt. jag visste att BD skulle bli en film, men de var inte helt säkra innan när men nu blir det till höst

 
Jossan

Jossan

13 januari 2010 20:46

Skulle gärna vilja ha en länk till någon seriös sida där det i så fall står att BD spelas in till hösten. :) Jag har läst det på flera sidor och liknande, men där har det inte stått att det är bekräftat av Summit. Bara att det ANTAGLIGEN blir då. :) Skulle vara väldigt snällt om ni kunda länka någon sida för jag hittar ingenstans att det är bekräftat av Summit att BD spelas in då nämligen... Tack! :D

http://kristenstewart.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kristenstewart - 1 februari 2010 00:00


Nu flyttar den här sidan över till Kristen S, där allt kommer att fortsätta som vanligt med uppdateringar dagligen, bara på ny adress samt med ny design.   Du hittar dit på kristens.blogg.se, hoppas att ni fortsätter att besöka bloggen där!  ...

Av kristenstewart - 31 januari 2010 23:27


Bättre sent än aldrig att lägga ut dagens.   Bildkälla ...

Av kristenstewart - 31 januari 2010 11:00

Imorgon börjar jag blogga på Kristens.blogg.se istället. Vill du veta varför kan du läsa det här eller här. Jag hoppas att ni som besöker bloggen här fortsätter att göra det på nya adressen! Lika mycket (om inte mer) uppdatering, lite mer struktur, n...

Av kristenstewart - 30 januari 2010 21:50

I februari kommer Kristen att vara på framsidan av Vanity Fair med bland andra Amanda Seyfried och Carey Mulligan. Ser ut som om det kommer att bli jättesnyggt! Det som är roligt med Vanity Fair är att de blandar olika skådisar / artister / kändisar ...

Ovido - Quiz & Flashcards