Kristen Stewart

Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

Nya adressen börjar gälla 1 februari

Av kristenstewart - 17 januari 2010 22:27

Förlåt för allt tjat om nya adressen hela tiden, men vill bara inte att någon ska missa att jag "flyttar" bloggen snart!


Det gick snabbare än jag trodde att göra desginen på bloggen. Nu är det bara små detaljer kvar att fixa till, men det ordnar jag. Sedan är det mitt stora jobb att flytta över alla inlägg härifrån. Det kommer att finnas fler kategorier i nya bloggen och kommer rensa upp lite så att vissa inlägg ser bättre ut. Det kanske inte kommer att vara klart till den 1 februari, men jag kommer att fylla på efter hand.


Från och med den 1 februari börjar
kristens.blogg.se
att gälla!

Då kommer jag att lägga upp alla nya inlägg där.


(Pssst! Du kan redan nu gå in och tjuvkika.)

 
 
Ingen bild

Erika

18 januari 2010 11:17

Gillar nya designen riktigt cool, längtar till den 1 februari...

 
Ingen bild

Hanna

18 januari 2010 20:09

Gud vilket bra jobb du har gjort! Jätte fin! längtar! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kristenstewart - 1 februari 2010 00:00


Nu flyttar den här sidan över till Kristen S, där allt kommer att fortsätta som vanligt med uppdateringar dagligen, bara på ny adress samt med ny design.   Du hittar dit på kristens.blogg.se, hoppas att ni fortsätter att besöka bloggen där!  ...

Av kristenstewart - 31 januari 2010 23:27


Bättre sent än aldrig att lägga ut dagens.   Bildkälla ...

Av kristenstewart - 31 januari 2010 11:00

Imorgon börjar jag blogga på Kristens.blogg.se istället. Vill du veta varför kan du läsa det här eller här. Jag hoppas att ni som besöker bloggen här fortsätter att göra det på nya adressen! Lika mycket (om inte mer) uppdatering, lite mer struktur, n...

Av kristenstewart - 30 januari 2010 21:50

I februari kommer Kristen att vara på framsidan av Vanity Fair med bland andra Amanda Seyfried och Carey Mulligan. Ser ut som om det kommer att bli jättesnyggt! Det som är roligt med Vanity Fair är att de blandar olika skådisar / artister / kändisar ...

Ovido - Quiz & Flashcards