Kristen Stewart

Direktlänk till inlägg 21 januari 2010

8 nya bilder från The Runaways!

Av kristenstewart - 21 januari 2010 07:46


Här kommer 8, eller egentligen 7 nya, men en är den första bilden vi fick fick från The Runaways men i "verklig version". Ni kommer att förstå när ni ser den. Sjukt coola bilder måste jag säga! Jag vill verkligen att denna filmen ska visas på bio i Sverige med, men jag vet inte hur det blir med det, tyvärr. (Återkommer när jag vet.)


Här kommer (reasten av) bilderna, för att se dem i högsta kvalitet och storlek klicka här och sen är det bara att klicka på valfri bild.

Du kan även bara klicka på dem här nedanför för att se dem lite större. ;)


 







 
 
issa

issa

21 januari 2010 09:29

åh jag älskar alla dessa nya bilder :) längtar otroligt mycket,
har kommit ut ett nytt filmklipp med från filmen om du inte vet det redan, finns iaf här. :) http://www.eclipsemovie.org/

älskar din blogg, den är otroligt bra!

http://isabellemildeus.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kristenstewart - 1 februari 2010 00:00


Nu flyttar den här sidan över till Kristen S, där allt kommer att fortsätta som vanligt med uppdateringar dagligen, bara på ny adress samt med ny design.   Du hittar dit på kristens.blogg.se, hoppas att ni fortsätter att besöka bloggen där!  ...

Av kristenstewart - 31 januari 2010 23:27


Bättre sent än aldrig att lägga ut dagens.   Bildkälla ...

Av kristenstewart - 31 januari 2010 11:00

Imorgon börjar jag blogga på Kristens.blogg.se istället. Vill du veta varför kan du läsa det här eller här. Jag hoppas att ni som besöker bloggen här fortsätter att göra det på nya adressen! Lika mycket (om inte mer) uppdatering, lite mer struktur, n...

Av kristenstewart - 30 januari 2010 21:50

I februari kommer Kristen att vara på framsidan av Vanity Fair med bland andra Amanda Seyfried och Carey Mulligan. Ser ut som om det kommer att bli jättesnyggt! Det som är roligt med Vanity Fair är att de blandar olika skådisar / artister / kändisar ...

Ovido - Quiz & Flashcards