Kristen Stewart

Alla inlägg under januari 2010

Av kristenstewart - 24 januari 2010 16:56

Kristen och Dakota Fanning signerade ett kylskåp för Muscle Milk här om dagen. Jag vet faktiskt inte riktigt varför, men det är lite roligt hur som helst. ;)


Bildkälla

Av kristenstewart - 24 januari 2010 16:48

Det finns ett flertal bilder från när Kristen anländer till flygplatsen (Park City) i Utah. Här kommer två av dem. Se fler här bland annat: Källa 1, källa 2


 

Av kristenstewart - 24 januari 2010 16:38

Äntligen! Här är den första teaser postern för The Runaways. TR's mest kända låt är "Cherry Bomb" och självklart är ju det vad postern avspeglar. Vad tycks?


Bildkälla + HQ

Av kristenstewart - 24 januari 2010 16:33

...att lägga upp allt nytt som hänt under helgen! Jag är ledsen att jag inte har haft möjlighet att uppdatera, men jag kan inte alltid prioritera bloggen före allt annat. Det kommer att bli en hel del nu eftersom Sundance har dragit igång! Men jag försöker att ordna upp det i flera inlägg så att allt inte hamnar i samma. Är det något jag har glömt så lämna en kommentar.

Av kristenstewart - 23 januari 2010 16:30

Jag bara älskar hennes klänning hon hade där! Se fler från samma tillfälle genom att klicka på bildkällan.


Bildkälla

Av kristenstewart - 22 januari 2010 15:09

Idag är det första dagen på Sundance. Imorgon är första visningen av Welcome to the Rileys och på söndag första för The Runaways!

 

Image and video hosting by TinyPic

Bildkälla


Men! Här är ett litet "problem". Jag kommer att uppdatera med bilder och liknande från Sundance först på söndag. En kompis till mig som jag inte har träffat på två månader kommer över i helgen och jag vill inte sitta framför datorn massor då. Jag hoppas ni har förståelse för det. Men jag uppdaterar så fort jag har chans till det på söndag. :)

Ovido - Quiz & Flashcards