Kristen Stewart

Alla inlägg under november 2009

Av kristenstewart - 27 november 2009 14:23

Dagens Kristen-bild är från decembernumret av Harper's Bazaar. Källa: Kristen Stewart Images


Om vi tänker svart hår nu, tycker ni hon passar bäst i långt eller kort hår? Jag tycker faktiskt kort. :)


Klicka på bilden för att se den i större storlek

Av kristenstewart - 26 november 2009 22:31

Bild från är Kristen Stewart var liten. Lika söt då som nu!


Källa: Kristen Stewart Central

Av kristenstewart - 26 november 2009 17:15

Fick min Picture Star tidning idag, som jag hade beställt från Press-stop. Den kostade 69:- men frakten kostade ingenting. Var två mega-posters i den på Kristen! Eller, rättare sagt: Det var fyra posters (dock bara tre som Kris var med på), men dubbla sidor. Så de går alltså att sätta upp två stycken på väggen! En var på bara Kristen (med endast Taylor på baksidan) och den andra var med Rob/Kristen på ena sidan och Rob/Kristen/Taylor på andra. + massa bilder inuti tidningen.


Rekomenderar den till er som vill ha posters! Trots att den är på tyska och jag förstår typ ett ord, så är det fina bilder och så.


Jag har knappt plats på min Kristen-vägg här hemma. Måste "möblera om" bland alla affischer, haha.


Picture Star Magazine

Tidningen: Picture Star

Av kristenstewart - 26 november 2009 15:46

Tydligen jobbade Kristens pappa för Ryan Seacrest ett tag. Det var något nytt för mig! Bra intervju tycker jag. Med lite annorlunda frågor än i så många andra intervjuer. Vissa reportrar (eller vem det nu är som bestämmer frågorna) har ingen fantasi!


Av kristenstewart - 26 november 2009 08:10

I den här videon är är hela the cast med från The Twilight Saga, inte bara Kristen. Men hon är ju med en del i alla fall!


Läs lite här...
Av kristenstewart - 26 november 2009 07:52

His Golden Eyes och Twilight Source har satt ihop en video med Kristen med bilder och klipp från LA-premiären!



Inte riktigt så mycket "Kristen" över klänningen. Jag gillar hennes tuffa korta klänningar. Men som vanligt såg hon ändå amazing ut!

Av kristenstewart - 25 november 2009 19:14

OBS! Spoilers för er som inte vill se. Trailern för The Yellow Handkerchief som jag har läst ska komma ut i januari, februari, april... Vet inte vad som stämmer. Någon som vet..?



Av kristenstewart - 25 november 2009 18:32

Framsidan på decembernumret av Entertainment Weekly pryds av - ja, vem då?

Du får välja mellan att ha Robert, Taylor eller Kristen på omslaget. Självklart skulle jag välja Kristen. Innehållet är detsamma i alla tidningarna. Jag vet inte om de kommer att gå att köpa någon av dessa i Sverige. Jag återkommer när jag vet!

Liten artikel om det här.


Omslagsbilden på Kstew, vacker eller vad?!


 

De andra alternativen; Taylor eller Rob.

Ovido - Quiz & Flashcards