Kristen Stewart

Alla inlägg under november 2009

Av kristenstewart - 24 november 2009 19:44


People.com har en artikel om kommande filmen The Yellow Handkerchief som Kristen har en roll i.


Utkast från artikeln:


"The part of Kristen in Twilight is completely different from the one she plays in The Yellow Handkerchief, which is particularly interesting for Kristen's fans all over the world," says the film's Oscar winning producer Arthur Cohn. "In my personal opinion, from a pure acting point of view, The Yellow Handkerchief was a more difficult part to play."


Läs hela här.

Av kristenstewart - 24 november 2009 17:33

Eftersom jag själv har beställt tidningar från Press-stop flera gånger förut med stora posters bland annat tänkte jag titta runt lite där nu för att se om det fanns något nytt. På Press-stop finns det många tidningar från andra länder som inte går att köpa på så många ställen här i Sverige.


Eftersom Kristen just nu är aktuell i New Moon är hon ju självklart med i de flesta tidningar som skriver om det!


Jag hittade de jag lagt ut bild på nedanför, det finns säker flera. För att komma till Press-stop klicka här.

Om du inte vill beställa kan du titta in i en Press-stop butik som jag vet i alla fall finns här i Stockholm. De brukar ha hur mycket tidningar som helst och om du har tur kan ett ex av någon av de här tidningarna kanske finnas.


OBSERVERA ATT TIDNINGARNA INTE ÄR PÅ SVENSKA!

 

Klicka på tidningarna för att se större framsida


Tider Beat:

(Tiger Beat hittade jag i en P-S butik. Det var en poster på Kristen och på

baksidan av den på Kris var det den officiella New Moon postern.)


Seventeen:


Picture Star:


Top of The Pops:

(På den här utgick jag från texten "12 pages of New
Moon Mania"
, Kris borde vara med en del på de sidorna.)

 

Jag beställde bara Picture Star eftersom varje tidning kostar mellan 50-70 kr och det blir ganska dyrt i längden.

Av kristenstewart - 24 november 2009 16:45

Det här fanns idag på Summits officiella Twilight sida på Twitter. (För att komma dit klicka här.)


  


Läs det nerifrån, alltså nedersta inlägget först. Hoppas ni förstår hur jag menar!

Av kristenstewart - 24 november 2009 08:34

Vad tycker Kristen ska bli mest spännande att se i Eclipse? Titta på klippet så får ni veta!


Av kristenstewart - 24 november 2009 08:24

Kristen pratar om att hon är stolt över Taylor bland annat!



Av kristenstewart - 24 november 2009 00:45

Live with Regis and Kelly:


Late Night with Jimmy Fallon:


Jimmy Kimmel Live del 1: 


Jimmy Kimmel Live del 2: 


Eftersom klockan är så mycket och jag ska upp till skolan imorgon har jag inte hunnit titta igenom klippen. Men jag ska göra det imorgon. Vad tycker ni om dem?

Av kristenstewart - 24 november 2009 00:42

Kris i The Today Show.



Jag har själv inte hunnit titta på klippet än. Klockan är ganska mycket. Men jag ska ta mig tid till det när jag har vaknat!

Av kristenstewart - 24 november 2009 00:26

Den 16 november var Kristen med i Conan O'Brien.




Älskar hennes klänning och håret. Hon var så söt när hon ville röra vid hans hår, eller hur? Vad tycker du om intervjuen?

Ovido - Quiz & Flashcards