Kristen Stewart

Alla inlägg under december 2009

Av kristenstewart - 12 december 2009 14:15

Brasilien 2 november 2009


Kristen med några fans i Brasilien den 2 november i år.

Bildkälla

Av kristenstewart - 12 december 2009 08:30

Jag är hos en kompis just nu, och kommer inte hem förräns imorgon. Så uppdateringen kommer att vara lite sisådär. Jag har några tidsinställda inlägg som bör dyka upp. (Jag vet att det är lite fuskigt.) Men håll utkik efter dem!


Dazed and Confused Magazine

Slänger in en bild nu också. ;)

Av kristenstewart - 11 december 2009 21:55

Den här bilden kan jag inte vänta med till imorgon med för att ha som Dagens bild. Den behöver läggas ut. Det är nämligen den allra första bilden från The Runaways!


The Runaways

Kristen ser fantastisk ut!


Sundance har uppdaterat om visningtider och datum om The Runaways också, ni hittar de här nedanför. Läs mer här (även bildkälla).


Visningstider och datum;
6:30 PM – Sun, Jan 24, Eccles Theatre
8:30 AM – Mon, Jan 25, Library Center Theatre
9:00 PM – Sat, Jan 30, Temple Theatre

Av kristenstewart - 11 december 2009 21:50

Welcome to the Rileys


Sundance har uppdaterat sin information om Welcome to the Rileys och även en ny still från filmen! Visningstider och datum har jag skrivit nedanför. Läs mer här (även bildkälla).


Visningstider och datum;
2:15 PM – Sat, Jan 23, Racquet Club
8:30 AM – Sun, Jan 24, Racquet Club
6:00 PM – Mon, Jan 25, Tower Theatre
3:15 PM – Tue, Jan 26, Eccles Theatre
11:30 AM – Sat, Jan 30, Racquet Club
Av kristenstewart - 11 december 2009 21:31

Här är en kort video med Kristen som SpinTV har gjort. Hon berättar vilken msuik hon lyssnade på i Italien vid inspelningen av New Moon. Jag lägger in klipp på den första: Joy Division - Shadowplay och på det andra bandet: Sia. Vilken låt det är vet inte ens Kristen själv, men många i kommentarerna på YouTube till det första klippet tror att det är Breathe me.



Joy Division - Shadowplay:


Sia - Breathe me:



Nu är jag nyfiken! Vad tycker du om dessa band och låtar? Jag personligen tycker inte om Joy Division's musik. Den sista låten däremot, den är ju galet bra! Gillar texten starkt. Vad tycker du? Vilken är bäst?

Av kristenstewart - 11 december 2009 16:21

Cinescape har en videointervju med Kristen och Taylor [Lautner] (aka Jacob Black).


Av kristenstewart - 11 december 2009 13:30

Nikki Reed var på Alexa Chung show och det är ett (faktiskt ganska långt) klipp med Kstew med. Vid 3:29 börjar de prata om Kristen och bara lite senare kommer en intervju med Kris som Nikki och de andra sedan diskuterar. Se klippet själva så förstår ni!


Av kristenstewart - 11 december 2009 11:00


Även en lång intervju med Kristen och Robert [Pattinson] på Harpers Bazaar, klicka här för att läsa den. Dock är den ganska "gammal", jag har läst den förut, men jag har inte sett klippet förut i alla fall.

Ovido - Quiz & Flashcards