Kristen Stewart

Alla inlägg under december 2009

Av kristenstewart - 17 december 2009 14:09

Vad tycker ni om den första trailern till The Runaways som kom ut i morse? Ska du se filmen? Hur verkar den? Vad tycker du om Kristens prestationer av vad man fått se? Hur tycker du att Kristen sjunger? Tror du att filmen blir som väntat?


Här kommer några screencaptures från trailern:

The Runaways teaster trailer 1 screencapture


The Runaways teaster trailer 1 screencapture


The Runaways teaster trailer 1 screencapture


Jag bara längtar tills filmen kommer ut! Om den inte kommer ut här i Sverige så ska jag se till att köpa från en utlänsk hemsida. Jag måste se den här filmen! Den verkar sjukt bra och lever hittills upp och till och med över mina förväntningar. Kristen ser riktigt annorlunda ut här mot i Twilight. Och jag gillar det! Älskar när hon slänger iväg en stol, det ser då bad ass ut, haha. Och Kristen sjunger ju jättebra! (Jag antar att det är hon som sjunger i klippet..?) Jag tror att den här filmen absolut inte blir som jag väntat mig. Vilket gör den till en överraskning och I love it! Vad anser du? :)


Bildkälla och fler bilder här.

Av kristenstewart - 17 december 2009 08:02

Den officiella The Runaways sidan är nu öppen. Runawaysmovie.com

Av kristenstewart - 17 december 2009 07:47

Jag sitter bara och gapar. Den här filmen kommer att bli helt fantastisk. Här kommer den första teaser trailern, titta och njut!



Från MTV.com


Här finns videon om det av någon anledning inte skulle fungera ovan.

Av kristenstewart - 16 december 2009 21:59

Kristen Stewart och Robert Pattinson New Moon

 

It's been at least a decade since we had a pair of authentic, shriek-inducing, catch-me-when-I-faint teen idols on our hands. But suddenly, OMG, they're back. What makes the stars of the Twilight series so idolizable? It's partly that ineffable combination of dirtiness and innocence: they're sexy, but they're not sexual. They're also not generically beautiful. God knows they're hot enough, but they look interesting too. Intelligent. Slightly askew. You don't just want to look at them or sleep with them; you want to talk to them. Like the vampire Pattinson plays onscreen, you can see that once upon a time they were merely human, just like us.


Källa (och bildkälla) samt se de andra på listan här.

Av kristenstewart - 16 december 2009 21:44

Det här är AMAZING! Imorgon kommer vi att få den allra första trailern från The Runaways!MTV.com kommer den att läggas upp. Tänk på att det är morgon i USA (jag antar att det i alla fall) när den läggs upp. Och de ligger åtminstone 6 timmar efter oss (olika tidszoner ni vet). Så det blir på dagen för oss. Håll utkik på MTV's hemsida men också här. Jag ska lägga upp den så fort jag får tillgång till en dator!



Lite senare twittrade han även det här:

Källa


Åh, bara jag som ser sjukt mycket fram till morgondagen helt plötsligt?


The Runaways

Av kristenstewart - 16 december 2009 17:17

Väldigt få nyheter om Kristen Stewart just nu, så det är svårt att hitta något att uppdatera sidan med. Men jag ska försöka lite senare ikväll. Ha det bra så länge!


kristen-s.org" rel="lightbox[bilder_2300029]" href="http://data.bloggplatsen.se/bild/filnamn-8e4821031839188ba55e0fd96d2cfa7c4b2907ffdf879.jpg/version-69430ac469f57868158f31264113f556/">Picture taken from <a href=kristen-s.org" width="408" height="304" />

Av kristenstewart - 16 december 2009 17:00

Jag råkade visst glömma Dagens Kristen-bild igår. Hoppsan! Men idag är jag igång igen. Bilderna från Dazed and Confuzed Magazine finns nu i bättre kvalitet. En av dessa får därför bli dagens.


Dazed and Confuzed Magazine


Se fler här

Av kristenstewart - 16 december 2009 16:13

She's super-mature and really cool. I mean, Kristen was just 17 when we started filming, but she had more [experience] under her belt than most of us who were older than her.

 

Källa och tidningsscan


Kristen Stewart och Ashley Greene på Comic-Con 2009

Bildkälla

Ovido - Quiz & Flashcards