Kristen Stewart

Alla inlägg under december 2009

Av kristenstewart - 18 december 2009 12:09

Det här har inte med Kristen att göra, det får bli lite OT (off topic).


Men jag vill bara önska er ett härligt jullov!   


Jag vet att vissa fick det igår och vissa får det först nästa vecka... Men jag hade julavslutning idag. (Fick mina terminsbetyg och kan säga att jag är ganska nöjd. Det räcker gott och väl för att komma in på medielinjen på gymnasiet efter sommaren!)

Jag kommer inte att åka bort under mitt jullov, bara kanske över en dag eller liknande, så uppdateringen kommer att vara igång!


Av kristenstewart - 18 december 2009 11:52

Image and video hosting by TinyPic


Den rörliga bilden är från när Kris var hos Conan O'Brien i november.

Av kristenstewart - 18 december 2009 11:45

Har varit lite problem med bloggplatsen som jag ju använder nu vid klockan 11-12. Så om du har haft problem att komma in på bloggen så kan jag säga att det har varit samma sak för mig. Loggades ut m.m. när jag höll på att fixa inlägg. Men jag tror att det har fixat sig nu. Men tänkte att det kan vara bra att säga till om det skulle vara så att det krånglar sig igen.

Av kristenstewart - 18 december 2009 11:41

Här är scans från People's Magazine. Ser ni Kristen/Bella? ;) Jag tcker inte att det var sådär jättelikt, fast man ser ju att det är hon. Klicka på bilderna för att göra dem större.



Bildkälla

Av kristenstewart - 18 december 2009 11:24

On the road to Sundance, there is a lot of reflection. At least that's how it would seem after Kristen Stewart's Welcome To The Rileys producer Giovanni Agnelli spoke out via Larry Richman.
"When my company decided to fund the film, we did not pre-sell any foreign territories," Agnelli said. "[W]hen we decided to do this movie, Kristen had not done Twilight. She was not the worldwide star that she is today," the producer continued.


Läs hela artikeln här.


Welcome to the Rileys

Av kristenstewart - 18 december 2009 10:58

Du kan rösta på Kristen Stewart på E! Online's The 20 most Stylin' Stars of 2009 genom att klicka här, sedan kan du bara trycka dig vidare till sidan röstningen är på. Se till att hon vinner nu! Just nu leder hon med 24,3%. Tvåa är Suri Cruise med 9,5% och trea Michelle Obama8,5%. Vi ska se till att Kstew behåller sin överlägsna ledning, eller hur?


Bildkälla

Av kristenstewart - 17 december 2009 20:08

Bara för att det har varit så mycket TR idag så blir Dagens bild från en helt annan film. Nämligen Into the Wild som är en av mina favoritfilmer. Budskapet i den filmen är jättebra, det är vad som gör att jag tycker om den så mycket. Följ din dröm utan att påverkas av vad andra tycker. Otroligt sevärd film! Önska i julkapp hörni?


Into the Wild

Av kristenstewart - 17 december 2009 14:25

Blir väldigt mycket kring The Runaways just nu. Men jag är extatisk! Klicka här för att ladda ner trailern i HQ.

Ovido - Quiz & Flashcards