Kristen Stewart

Alla inlägg under december 2009

Av kristenstewart - 11 december 2009 06:00

Se fler bilder samt bildkälla här.


Exklusiv Photoshoot bakom kulisserna på New Moon

Photoshoot bakom kulisserna på New Moon.

Av kristenstewart - 10 december 2009 20:58

Det finns ju hur många Twilight-bloggar som helst, flera stycken om endast Robert Pattinson och några om Taylor Lautner. Men ingen (aktiv) svensk blogg som är specificerar sig på Kristen Stewart, vad jag vet. Det är något jag har saknat. Hon är verkligen fantastisk enligt mig. Jag ser upp till henne något enormt. Många tycker att det är fel, men jag bryr mig inte om dem. Hon verkar vara så äkta rakt igenom. Kristen är min förebild, och så är det bara. Jag ska inte gå in på varför jag ser upp till henne så mycket nu.


Så för att kunna ha koll på Kstew så ville jag ju självklart ha någonstans att gå in och se vad som är nytt om henne! Men jag hittade ingen sida som var svensk. Så jag tänkte; varför inte? Skapade den här bloggen och hittills har jag inte ångrat att jag gjorde det. Det är kul hur som helst att uppdatera och leta runt om info. Feedbacken är en fantastisk bonus. Jag är glad att det finns de som uppskattar vad jag gör. Jag lägger ju faktiskt ner ganska mycket tid på det här!


Idag har besöksantalet gått upp över 100. Det är så roligt att bloggen växer! Imorgon kanske det inte är lika många som tittar in, men för det blir jag inte ledsen. De som kommer hit ska ändå få nyheterna som de förtjänar. Jag tycker att det är kul med bloggen och jag skulle fortsätta även om det så bara var 10 besökare om dagen. Jag hoppas ni uppskattar mitt arbete lika mycket som jag uppskattar att ni gillar det. (Hmm... knasig mening.) Men i alla fall: Tack så jättemycket!

Av kristenstewart - 10 december 2009 15:28

Här kan man ladda ner (jag tror det i alla fall) trailern till The Yellow Handerchief i bra kvalitet och i en del olika storlekar! Länk. QuickTime krävs för att kunna se klippet och iTunes för att kunna ladda ner. Länkar till att ladda ner finns på sidan.


The Yellow Handkerchief

Av kristenstewart - 10 december 2009 14:33

On attributing "Twilight" franchise success to Rob Pattinson and Kristen Stewart
"The rest of us, we could suck probably," Kellan says. "It's Rob and Kristen who have the amazing chemistry. Without those two keystones, "Twilight" could have flopped. It really could have."

- Kellan Lutz


Läs hela artikeln här, men han nämner inte Kristen mer än så.


Kellan Lutz  Nylon Photoshoot
Bilden på Kellan är från samma som artikeln. Bilden på Kristen från Kristen Stewart Fan.

Av kristenstewart - 10 december 2009 13:59

Blivit en hel del intervju-videos idag. Här kommer ett tredje! Jag hade inte sett det förut, vet inte om ni har det. De pratar inte så mycket om Kristen själv , utan mer om Taylor Lautner (Jacob i The Twilight Saga), och Bella (Kristens roll i TTS) bland annat.




Av kristenstewart - 10 december 2009 12:15

Dagens bilder är från när Kristen lämnar flygplatsen i Los Angeles den 23 november. Samtliga bilder hittade på Kristen Stewart Central.


Los Angeles 23 nov 2009  Los Angeles 23 nov 2009


Los Angeles 23 nov 2009


Los Angeles 23 nov 2009

Av kristenstewart - 10 december 2009 08:32


Kristen är med i första halvan av klippet.

Av kristenstewart - 10 december 2009 08:06

Jag hade inte sett den här förut i alla fall.



Här är en länk till klippet.

Ovido - Quiz & Flashcards