Kristen Stewart

Alla inlägg under december 2009

Av kristenstewart - 26 december 2009 15:07

Kristen är på plats två (av 71!) på MSN's lista över årets kändis-citat.



“There’s no answer that’s not going to tip you one way or the other. Think about every hypothetical situation: ‘OK, we are.' 'We aren’t.' 'I’m a lesbian.’ I’m just trying to keep something." -- Kristen Stewart, on why she won't confirm or deny the Robert Pattinson romance rumors (EW)


Källa

Av kristenstewart - 26 december 2009 01:39

Rätt så ny bild tagen av Ryan Seacrest på premiären av New Moon i Los Angeles.


New Moon Los Angeles Premiär

Bildkälla

Av kristenstewart - 26 december 2009 00:30

Män som hatar kvinnor, Flickan som lekte med elden och Luftslottet som sprängdes är de tre delarna i boktrilogin Millennuim. Ni vet nog att alla tre har gjorts till film, och blivit väldigt populära här i Sverige. Jag antar att ni har sett någon av filmerna eller åtminstone hört talas om dem.

Sony Pictures förhandlar om att få köpa rättigheterna till serien! George Clooney kommer antagligen att spelade rollen som Mikael Blomkvist, men det finns ännu inget namn på vem ska som spela den kvinnliga huvudrollen Lisbeth Salander. Kristen Stewart anses vara det enda alternativet för Sony!



Så här står det:

Earlier this week here at Popcorn disclose that Sony Pictures is negotiating to buy the rights to the series Millennium, and now there is news for the project. In addition to highlighting the star George Clooney as the character Mikael Blomkvist, the actress who will interpret the Lisbeth Salander has no name.
Well, Kristen Stewart, Bella of the Twilight series, is listed to play the hacker in the trilogy Millennium. Kristen, like Clooney, is considered the only option of Sony, which already holds the rights to adapt.

 

Also revealed two actresses who would like to interpret the hacker. Ellen Page and Natalie Portman have said they are interested in the role.


Källa (ej svensk/engelsk)

Översättning från Kristen Stewart Fans


Hur mycket sanning och vad som faktiskt kommer att ske återstår att se. Än så länge är detta bara ett rykte. Självklart kommer jag att skriva när det kommer något nytt om detta!

Av kristenstewart - 25 december 2009 16:12

Klippet är från förra året, men det har med julen att göra så däför lägger jag upp det. Enjoy!


Av kristenstewart - 25 december 2009 04:15

Image and video hosting by TinyPic

Bildkälla


Finns många fler animering om du klickar på bildkällan. Men det tar lång tid att ladda dem.

Av kristenstewart - 24 december 2009 18:17

Lite OT här. Men jag är nyfiken! Vad har ni fått i julklapp idag? Fick ni vad ni önskade er? :) Något som hade med Kristen att göra?


Det jag själv fick med Kstew var filmen Jumper (som Kris är med i), Twilight Deluxe edition och New Moon soundtracket! (Jag är ett litet Twi-hard innerst inne.) Lite dumt att jag inte fick fler filmer med Kris, men jag är ändå riktigt nöjd.

Förutom det fick jag bland annat Gossip Girl säsong 2, The Sims 3 - Destionation världen, flera par örhängen, 300 kr på H&M, pengar och (faktiskt) lite godis och... hmm... tofflor och vantar fick jag med. Kanske har glömt något. Vad fick ni?


Jumper

Jumper


Twilight Deluxe edition

Twilight Deluxe edition


New Moon soundtrack

New Moon sountrack

Av kristenstewart - 24 december 2009 12:53

Tack Hanna för tipset! :)


För lite justämning sådär, så här kommer en video. Vilken kändis skulle Kristen helst vilja kyssa under misteln?



Om ni av någon anledning inte kan se klippet ett liknande så svarar hon att hon inte vet. Hon tycker inte om att kyssa personer hon inte känner. Sedan tar hon en ny lapp och frågan är vilken kändis hon helst skulle vilja bjuda över på en julmiddag, svaret är Steinbeck. :)

Av kristenstewart - 24 december 2009 11:20

God Jul allihopa! Jag hoppas att ni får en toppen julafton med massa god mat, fina julklappar (som har med Kristen att göra, haha) och en härlig dag med de ni firar med!






Förresten, igår var det precis en månad sen jag skapade den här bloggen. Fast jag skapade den ca 20 minuter i 12 så det finns inga inlägg på den 23 november. ;) Jag är glad att ni funnits med mig den här månaden! Det har varit jätteroligt och jag ska självklart fortsätta att uppdatera massor.

Ovido - Quiz & Flashcards